|
Головний центр інформаційних систем | |
Назад
Дата: 10.06.09 10:41
Керівництво
Директор центру ЛЕВЧЕНКО Франко Андрійович професор, кандидат економічних наук. e-mail: frank@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 4
Заступники директора
|
Юдін Анатолій Петрович тел. (044)-371-61-42 e-mail: yudink@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 3
|
|
Трохименко Віталій Семенович тел. (044)-371-61-93 e-mail: vitro2008@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 16
|
|
Барикін Дмитро Костянтинович тел. (044)-371-62-78 e-mail: barykin@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 17
|
|
Головний інженер Стефіенко Віктор Миколайович тел. (044)-371-61-42 e-mail: stefienko@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 3
|
Структура ГЦІС
Філія 1 сторінка Філії №1 (І корпус) Адреса: 03680, м. Київ, проспект Перемоги,54/1,
|
Філія 2 сторінка Філії №2 (ІІ-III корпус) Адреса: 03680, м. Київ, вулиця Дегтярівська,49Г |
Фiлiя 3 сторінка Філії №3 (V-VI корпус) Адреса: 03680, м. Київ, вулиця Мельникова,79/81
|
Фiлiя 4 сторінка Філії №4 (VII корпус) Адреса: 03680, м. Київ, Львівська площа,14 |
Керівники філій |
Керівник філії №1 Пасічник Ольга Ігорівна тел. (044)-456-47-68 e-mail: o_pasichnik@kneu.kiev.ua I корпус, комп’ютерний центр, кімната 7
|
Керівник філії №2 Гупало Теттяна Леонідівна Тел. (044)-456-90-61 e-mail: gupalo@kneu.kiev.ua II корпус, комп’ютерний центр, кімната 19а
|
Керівник філії №3 Пасічник Валерій Борисович Тел. (044)-205-54-82 e-mail: pasichnik@kneu.kiev.ua V корпус, кімната 308
|
Керівник філії №4 Моторна Наталія Анатоліївна Тел. (044)-537-07-44 e-mail: motorna@kneu.kiev.ua VII корпус, кімната 415
|
Основні функії ГЦІС
-
Планування розвитку технічної бази та програмного забезпечення комп’ютерної мережі Університету, впровадження нової техніки та програмного забезпечення, створення інформаційних ресурсів у Internet та Intranet
-
Організація та проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів і співробітників КНЕУ у сфері використання обчислювальної техніки та новітніх інформаційних технологій
-
Впровадження та супровід спеціалізованих систем підтримки діяльності підрозділів: бібліотеки та видавництва
-
Впровадження та супровід підтримки діяльності приймальної комісії
-
Впровадження та супровід підтримки діяльності фотостудії
-
Підтримка системи управління навчальним процесом
-
Впровадження та супровід інтегрованих систем управління в навчальних класах
-
Впровадження та супровід автоматизованих навчальних курсів та систем тестування
-
Створення та впровадження інформаційних ресурсів загального користування
-
Забезпечення надійної роботи технічного і програмного забезпечення навчального процесу та роботи служб Університету
-
Супровід підтримки діяльності відділу технічного забезпечення навчального процесу (ТЗНП)
-
Впровадження загально-системного програмного забезпечення інтегрованої системи управління господарською та фінансовою діяльністю в університеті
Діяльність та досягнення
Діяльність ГЦІС КНЕУ |
Досягнуті результати |
Планування розвитку технічної бази та програмного забезпечення комп’ютерної мережі Університету, впровадження нової техніки та програмного забезпечення, створення інформаційних ресурсів у Internet та Intranet |
Комп’ютерний парк Університету сьогодні налічує 1706 персональних ЕОМ, об’єднаних у локальну мережу на всіх факультетах, кафедрах та службах, науково-дослідному інституті та бібліотеці. У тому числі 16 комп’ютерних класів загального користування та 28 комп’ютерних класи спеціалізованих відповідно до освітніх напрямів факультетів та кафедр. 8 серверів загального доступу забезпечують необхідні загальні інформаційні ресурси (Intranet КНЕУ) для навчального процесу та роботи служб університету. ftp://10.1.1.66/
Сервер доступу забезпечує доступ до мережі Internet по каналу 300 мегабіт/сек та послуги електронної пошти. Локальні сервери комп’ютерних класів підтримують інформаційні ресурси, відповідно до спеціалізації факультетів та кафедр. |
Організація та проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів і співробітників КНЕУ у сфері використання обчислювальної техніки та новітніх інформаційних технологій |
Від початку проведення курсів у 1999 році 220 викладачів та 316 співробітників Університету склали іспити й отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразка |
Впровадження та супровід спеціалізованих систем підтримки діяльності підрозділів: бібліотеки та видавництва |
Впроваджено інформаційно-пошукову систему та електронний каталог «Ірбіс», до складу якої входять підсистеми «Ірбіс-каталогізатор», «Ірбіс-книговидача», «Ірбіс-комплектатор» та «Ірбіс-адміністратор» — разом на 32 робочих місця співробітників бібліотеки та видавництва. Кількість підключень до підсистеми пошуку та замовлення літератури «Ірбіс-читач» не обмежена. |
Впровадження та супровід підтримки діяльності приймальної комісії |
Розроблено та впроваджено і на протязі декількох років експлуатується мережна система обробки інформації «Приймальна комісія». |
Впровадження та супровід підтримки діяльності фотостудії |
Впроваджено ефективну автоматизовану систему підготовки даних для замовлення студентських квитків державного зразка для студентів денної форми навчання та випуску студентських квитків КНЕУ для студентів вечірньої й заочної форм навчання — «Фотостудія». |
Впровадження та супровід системи управління навчальним процесом |
Впроваджено технології та програмне забезпечення:
Оперативного обміну інформацією між навчальними підрозділами;
Підготовки даних та формування замовлення на виготовлення дипломів про освіту державного зразка |
Впровадження та супровід інтегрованих систем управління в навчальних класах |
На базі навчальних класів факультетів: фінансового, облікового, банківської справи та економіки і управління розгорнуті та використовуються відповідно до навчальних планів такі поширені системи як «1С», «Парус», «Галактика», «Операційний день банку» та ін. |
Впровадження та супровід автоматизованих навчальних курсів та систем тестування |
У 1998 році в КНЕУ відповідно до плану розвитку в Україні систем дистанційної освіти було впроваджено систему створення та підтримки дистанційних курсів WebCT. У 2005 році функції розробки та підтримки системи дистанційної освіти КНЕУ були передані новоствореному Центру дистанційної освіти КНЕУ.
У 2000 році в Університеті впроваджена і експлуатується адаптивна система автоматизованого тестування знань «Університет» та інш. |
Створення та впровадження інформаційних ресурсів загального користування |
У 1997 році в Університеті був створений та постійно оновлюється архів навчальних та методичних матеріалів. З 1998 року в локальній мережі працює інформаційно-пошукова система з питань законодавства в Україні «Ліга». Бібліотека КНЕУ представлена в мережі системою пошуку друкованих та електронних публікацій по електронному каталогу «Ірбіс» |
Забезпечення надійної роботи технічного і програмного забезпечення навчального процесу та роботи служб Університету |
Для забезпечення надійної роботи в структурі ГЦІС створено групу оперативного технічного обслуговування комп’ютерного парку та периферійного обладнання, зокрема 584 принтерів (включаючи повний цикл заправки/відновлення картриджів для лазерних принтерів), 136 сканера та програмного забезпечення. Це дозволило значно скоротити терміни, необхідні для відновлення працездатності техніки та ПЗ порівняно з термінами послуг сторонніх фірм |
Супровід підтримки діяльності відділу технічного забезпечення навчального процесу (ТЗНП) |
Для підтримки надійної роботи відділу ТЗНП групою оперативного технічного обслуговування ГЦІСу забезпечується працездатность техніки та ПЗ ноутбуків. |
Впровадження загально-системного програмного забезпечення інтегрованої системи управління господарською та фінансовою діяльністю в університеті |
Впроваджено інтегровану систему «Бест-Про», яка вирішує у підрозділах: бухгалтерія, відділ кадрів, фінансовий відділ, видавництво та НДІ ЕР такі завдання:
1.Облік грошових коштів (каса, банк);
2.Облік оплати навчання;
3.Облік оплати гуртожитків;
4.Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;
5.Облік основних засобів;
6.Облік матеріалів і МШП, склад;
7.Облік заробітної плати;
8.Облік кадрів;
9.Податковий облік;
10.Ведення кошторисів;
11.Розрахунки з підзвітними особами;
12.Головна книга.
У 2008 році функції розробки та супровід системи «Бест-Про» були передані Центру дистанційної освіти КНЕУ.
|
Схема комп’ютерної мережі Київського національного економічного університету
Дивитись карту
Контакти
Адреса: 03680, м. Київ, проспект Перемоги, 54/1 КНЕУ, Головний центр інформаційних систем
тел./факс: (044) 458-00-70, 371-61-93 E-Mail: gciskneu@kneu.kiev.ua
Вакансії
|
|
|